divendres, 14 de setembre del 2012

Presentació


Hola a tots i a totes!

Sóc la Clara Maestre Polonio tinc 20 anys, i actualment estic cursant el primer curs d'educació infantil a la universitat Blanquerna.

Fa dos anys vaig fer batxillerat social a l 'institut Francesc Ferrer i Guàrdia (Sant Joan Despí) i aquest any he acabat el cicle formatiu de grau superior d'educació infantil a l 'institut Severo Ochoa (Esplugues de Llobregat).

La meva meta sempre ha estat arribar a ser una bona educadora i dedicar-me al món dels infants i crec que he escollit bé aquest nou camí que començo.

Aquest és el meu primer bloc, en el qual aniré seguint una mica les diverses classes i penjant documents, fotos, etc que em semblin interessants. Espero també poder compartir-ho amb les vostres!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada