dijous, 15 de novembre del 2012

SAE. Visita a l'escola



Hola  a tots i a totes!


Avui he fet la visita a una escola a una classe d’infantil. L’activitat consistia a fer l’observació dels infants durant tot un dia.

Prèviament, un alumne/a de tercer de grau que feia les pràctiques en aquesta escola, ens apadrinava i ens explicava el funcionament de l’escola. A mi em va apadrinar l’Anna Díaz.

Jo vaig anar al C.E.I.P Bernat Desclot a Hospitalet de Llobregat. És una escola pública d’una sola línia.

Nosaltres vam estar a l’aula de P-4 “ Els submarins”, una classe bastant moguda.
El primer que vam fer al arribar va ser una vista pel centre, a continuació una reunió amb la directora i finalment vaig anar a fer l’observació de la classe. Al matí van fer el bon dia, una fitxa i van sortir al pati, i a la tarda van fer racons de joc.


Personalment no em va agradar molt el funcionament d’aquesta escola ni el tracte amb els infants com vaig comentar l’altre dia a seminari.

Cal destacar que la relació amb la meva padrina va estar fantàstica i em va resoldre tots els possibles dubtes que tenia.

Encara que no em va agradar la manera de funcionar de l’escola, va ser una bona experiència per veure mètodes de treball diferents.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada