dimarts, 16 d’octubre del 2012

L'Antichrista


Bona tarda nois i noies!

Avui a classe de seminari havíem de portar llegit el llibre: L'Antichrista, escrit per Amélie Nothomb.



La lectura d'aquest llibre ha estat per a mi molt interessant i no vaig poder parar de llegir fins acabar-lo.


A l’estar escrit en primera persona fa que et posis en la pell de la noia que narra la seva història i ho vius com si fossis ella.

Fent la lectura d’aquest llibre he experimentat moltes sensacions, records, experiències, ...
Sensacions en la majoria d’ocasions d’impotència, de veure una situació en la qual una persona ho està passant realment malament i tu saps com ajudar-la i no pots fer res, sensacions de malestar perquè jo em posava a la pell de la Blanche i realment te’n adones de tot el que està patint i sense voler jo també vaig patir.

A més a més, és un llibre que em va fer venir a la memòria molts records de situacions no molt agradables, en les quals en algun moment de la meva vida m’havia sentit de la mateixa manera que la Blanche: invisible, manipulada, etc.

Però també em va fer reflexionar sobre actuacions i situacions que potser vaig estar jo la que ho feia malament i la que va fer patir a altres persones, possiblement sense adonar-me del que estava fent.

Ara quan ho veus des de fora la història canvia.
M’he sentit molt identificada amb la protagonista en l’aspecte de tenir dos pensaments totalment oposats i contradictoris, que possiblement són causa d’inseguretat , o també indecisió, en el meu cas.

Fins aviat, gràcies per la vostra atenció!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada